Zakładki do książek

Grafika

Ostatnimi czasy, w mojej biblioteczce uzbierało się dużo nowych książek do przeczytania. Kilka zaczęłam już czytać, leż z powodu ciągłej pracy w wakacje – brakowało czasu aby je dokończyć. Nalepki z  opakowań po płatkach śniadaniowych czy ulotki służyły mi jako zakładki… Aż w końcu zrobiłam własne, z którymi teraz się z Wami dzielę.

dsc_0623zz

dsc_0631zzz

dsc_0653zz

Moje wydrukowałam na papierze fotograficznym i Wam również taki polecam, lecz na kartkach z bloku technicznego też się sprawdzą.

zakladka4

POBIERZ

 

Skomentuj

